Jag HATAR Canal Digital och deras förb@nn@de skit-HD-box som hänger sig stup i kvarten! 👿
Det som var en fullt fungerande box i morse talar nu om för mig att jag ska kontrollera så kortet är rättvänt?!? Har katterna stoppat i ett piratkort medan jag varit på jobbet??? 🙄
Jag. Har. Inte. Rört. Kortet. Sedan. Jag. Anslöt. Boxen. Första. Gången.
*drar djupt efter andan* Som grädde på moset går det inte att åtgärda felet genom att göra en kanalsökning ( ❓ Logik? Någon???) eftersom ”en inspelning börjar inom 30 minuter”.
*tar fram den lena rösten* Nej, det gör det inte. Däremot pågår en inspelning just nu, som inte går att avbryta, eftersom boxhelveteten inte släpper in mig…
Det ser ut att bli en lång kväll. (Ni vet väl att jag lever i symbios med min TV?)
[tags]Canal Digital, HD-box[/tags]
Hej,
Vi uppmärksammade ditt inlägg och beklagar de problem du upplever. Problemet med felmeddelanden som dessa grundar sig oftast i en defekt strömadapter. Vänligen kontakta vår kundservice så skickar vi dig en ny sådan direkt, du når kundservice via 0770-33 22 11 eller mail kundservice@canaldigital.se.
Med vänliga hälsningar,
Filippa
Canal Digital Sverige
Oj!!! 😯 Jag hade inte väntat mig att få svar direkt i bloggen!?!
Problemet är löst, jag hade redan hunnit ringa kundservice och får snart en ny adapter med posten. (Hoppas den hinner komma före helgen!)
Tack för er service!